موسسه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در استان مازندران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی صرفا بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتور هایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان شکوه انقلاب را از دیگر موسسات متمایز می سازد.

چیزی را از دست ندهید. ما را دنبال کنید.

انگلیسی : دوره کودکان
به وب سایت رسمی آموزشگاه زبان شکوه انقلاب خوش آمدید –>> تماس جهت مشاوره : 09111123048
ما را دنبال کنید
بالا

انگلیسی : دوره کودکان

تومان0
دسته‌بندی‌ها:

درباره این دوره

این دوره ویژه رده سنی ۸ تا ۱۳ سال برگزار می گردد که شامل ۱۸ ترم آموزشی است. کتب آموزشی First Friends و Family & Friends به عنوان کتاب اصلی تدریس می گردد.

آشنایی با دوره

مجموعه کتاب های فوق یکی از کاملترین و جذاب ترین متدهای آموزشی زبان انگلیسی انتشارات  Oxfordبرای کودکان ۸ تا ۱۳ سال بوده که مورد تائید دانشگاه  Oxfordنیز هست.

این سری کتاب ها در ۱۰ جلد با تصاویر، داستانها و فعالیت های کلاسی جذاب طراحی شده که بیشتر تمرکزش روی مکالمه می باشد از ویژگی این کتاب نسبت به کتابهای دیگر تمرکز بر روی نوشتن (Writing) خواندن (Reading) و شنیدن (Listening) که در واقع از مهارتهای اصلی زبان بوده و همچنین گرامر(Grammar) که برای این گروه سنی بسیار ضروری است، در قالب مکالمه (Conversation) آموزش داده می شود.

 

تنوع گوناگون تمارین و لغات جدید که در قالب تصاویر رنگی در دو صفحه بسیار جذاب و قابل فهم ارائه می گردند، زمینه را برای یادگیری زبان در محیط واقعی و طبیعی کلاس آماده می سازد که این امر کمک شایانی در پیشرفت تحصیلی و یادگیری ساده تر زبان در مدرسه نیز دارد.

کلیه اصول مقدماتی و مهارت نوشتاری به طور کامل در این دوره آموزش داده می شود. طراحی این کتاب با درس های کوتاهش این حس را به زبان آموز می دهد  که پروسه یادگیری زبان بسرعت پیش می رود و اعتماد به نفس آنها را بیشتر می کند. مکالمه های این کتب اصطلاحات رایج انگلیسی،  پاسخ ها و سوالات مربوط به انگلیسی روزمره را شامل می شود.

در کنار کتاب اصلی به منظور تکمیل مطالب آموزشی مرتبط با دروس کتاب، فیلم و نرم افزارهای آموزشی، کتب کمک آموزشی، گرامری، داستان های کوتاه و هماهنگ با سطح کلاس و همچنین دیکشنری مخصوص کودکان برنامه ریزی و تدریس می گردد.

---------------------------- logo-samandehi ------------------------------
---------------------------- logo-samandehi ------------------------------

‍ ‍ ‍ ‍ با عرض سلام باطلاع همشهریان عزیز میرساند ثبت نام ترم تابستانه آموزشگاه زبان شکوه انقلاب بابل آغاز گردیده است. از علاقمندان به فراگیری زبان های خارجی دعوت بعمل میاید.
آموزشگاه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در آموزش زبان های خارجی - با فضای مناسب و اساتید مجرب و دلسوز
برگزار کننده انواع دوره های آموزشی - TOEFL و IELTS
آدرس : بابل - خیابان مدرس - چهارراه فرهنگ - کوچه شکوه ۸
تلفن تماس :
۰۹۱۱۱۱۲۳۰۴۸
۰۱۱۳۲۲۹۰۱۸۳
۰۱۱۳۲۲۹۴۸۲۲
وبسایت : www.Gasha.ir
صفحه اینستاگرام : instagram.com/shokouh_enghekab
صفحه آپارات : aparat.com/shokouhenghelab

پس از ثبت نام در آموزشگاه زبان شکوه انقلاب برای ورود به سامانه آموزشی آنلاین بر روی دکمه ورود کلیک نمائید !

نام کاربری دانشجو : کد ملی

رمز عبور دانشجو : چهار رقم آخر کد ملی

ثبت نام کاربر

شما مجوز لازم برای ثبت نام را ندارید

بازیابی رمز عبور