موسسه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در استان مازندران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی صرفا بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتور هایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان شکوه انقلاب را از دیگر موسسات متمایز می سازد.

چیزی را از دست ندهید. ما را دنبال کنید.

به وب سایت رسمی آموزشگاه زبان شکوه انقلاب خوش آمدید –>> تماس جهت مشاوره : 09111123048
ما را دنبال کنید
بالا

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب

—————————————————————————————-

از نظر حقوقی، در معاملات این سایت فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب ، به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند. فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که کاربر سفارش دهنده آنرا در سایت فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب درج نموده است.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در موارد معین به قیمت کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا خواهد بود. مکان تحویل کالا توسط مشتری سفارش دهنده در سایت درج شده و فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاستهای معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، این فروشگاه هزینه های مربوطه را از خریدار طلب خواهد نمود. در صورتی که فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب به دلایلی که خارج از اراده فروشگاه می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نماید. سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده ، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

هر گونه نقص و یا عیب فنی بایستی در لحظه تحویل سفارش به متصدی تحویل کالا اعلام و کالا مرجوع گردد.

خریدار موظف است مبلغ سفارش را هنگام تحویل کالا (در صورت انتخاب پرداخت نقدی) بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه فروشگاه اینترنتی حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

در صورت بروز اختلاف بین طرفین، دادگاه رسیدگی به جرایم رایانه ای تهران محل عقد صالح میباشد.

مالکیت معنوی

کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب، می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.

استفاده از خدمات سایت

به محض پذیرش عضویت شما در سایت فروشگاه اینترنتی شکوه انقلاب، عضویت شما بیانگر پذیرش کلیه ضوابط و مقررات سایت بوده و متعهد هستید به این ضوابط احترام گذاشته و آن‌ها را رعایت کنید.

---------------------------- logo-samandehi ------------------------------
---------------------------- logo-samandehi ------------------------------

‍ ‍ ‍ ‍ با عرض سلام باطلاع همشهریان عزیز میرساند ثبت نام ترم تابستانه آموزشگاه زبان شکوه انقلاب بابل آغاز گردیده است. از علاقمندان به فراگیری زبان های خارجی دعوت بعمل میاید.
آموزشگاه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در آموزش زبان های خارجی - با فضای مناسب و اساتید مجرب و دلسوز
برگزار کننده انواع دوره های آموزشی - TOEFL و IELTS
آدرس : بابل - خیابان مدرس - چهارراه فرهنگ - کوچه شکوه ۸
تلفن تماس :
۰۹۱۱۱۱۲۳۰۴۸
۰۱۱۳۲۲۹۰۱۸۳
۰۱۱۳۲۲۹۴۸۲۲
وبسایت : www.Gasha.ir
صفحه اینستاگرام : instagram.com/shokouh_enghekab
صفحه آپارات : aparat.com/shokouhenghelab

پس از ثبت نام در آموزشگاه زبان شکوه انقلاب برای ورود به سامانه آموزشی آنلاین بر روی دکمه ورود کلیک نمائید !

نام کاربری دانشجو : کد ملی

رمز عبور دانشجو : چهار رقم آخر کد ملی

ثبت نام کاربر

شما مجوز لازم برای ثبت نام را ندارید

بازیابی رمز عبور