موسسه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در استان مازندران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رسمی در پایان دوره های خاص و کارکرد تخصصی صرفا بر روی زبان انگلیسی بر خلاف سایر رقبا را می توان از جمله فاکتور هایی برشمرد که موسسه بزرگ زبان شکوه انقلاب را از دیگر موسسات متمایز می سازد.

چیزی را از دست ندهید. ما را دنبال کنید.

انگلیسی : دوره نوجوانان
به وب سایت رسمی آموزشگاه زبان شکوه انقلاب خوش آمدید –>> تماس جهت مشاوره : 09111123048
ما را دنبال کنید
بالا

انگلیسی : دوره نوجوانان

تومان0

درباره این دوره

این دوره گروه سنی ۱۳ تا ۱۶ سال را در بر می گیرد که شامل ۱۲ ترم آموزشی است و از مجموعه کتاب های Look up / Connect به عنوان کتابهای اصلی استفاده می شود.

آشنایی با دوره

این دوره در ۱۲ ترم آموزشی برنامه ریزی گردیده است و از مجموعه کتاب های Connect که توسط یکی از معتبرترین طراحان متد آموزشی دنیا پرفسور JACK C.Richards’s نوشته و توسط انتشارات Cambridge به چاپ رسیده است.در کنار کتب اصلی به منظور تکمیل مطالب آموزشی، فیلم ها و کتب کمک درسی مرتبط با عنوان دروس تدریس می گردد.

سری کتابهای ۴ جلدی Connect ویرایش دوم، که به طور تخصصی برای نوجوانان طراحی شده، بسیار جذاب و متمرکز بر هر چهار مهارت اصلی زبان (Speaking, Reading, Writing, Listening) است و مطالب را بگونه ای ارائه داده که مورد علاقه این گروه سنی باشد و باعث ایجاد انگیزه در فراگیری معلومات زبان انگلیسی در زبان آموزان گردد تا بتوانند زبان را در محیط واقعی بیرون از کلاس نیز مورد استفاده قرار دهند. طراحی کتاب به نحوی است که با انتخاب موضوعات جالب و جذاب و در عین حال مناسب با سن نوجوانان، آنها را تشویق به صحبت کردن و یادگیری هر چه بهتر مطالب می نماید. قسمت مرور بر دروس گذشته بعد از هر درس که در دو صفحه طراحی شده به زبان آموزان این شانس را می دهد که مطالب را دوباره مرور کنند و تکرار بهترین عامل یادگیری است. در واقع بعد از هر درس زبان آموز با یک Quiz مواجه می شود که ذهنش را به چالش وا می دارد تا هر آنچه فراموش کرده دوباره با مدرس خود در میان بگذارد.

---------------------------- logo-samandehi ------------------------------
---------------------------- logo-samandehi ------------------------------

‍ ‍ ‍ ‍ با عرض سلام باطلاع همشهریان عزیز میرساند ثبت نام ترم تابستانه آموزشگاه زبان شکوه انقلاب بابل آغاز گردیده است. از علاقمندان به فراگیری زبان های خارجی دعوت بعمل میاید.
آموزشگاه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در آموزش زبان های خارجی - با فضای مناسب و اساتید مجرب و دلسوز
برگزار کننده انواع دوره های آموزشی - TOEFL و IELTS
آدرس : بابل - خیابان مدرس - چهارراه فرهنگ - کوچه شکوه ۸
تلفن تماس :
۰۹۱۱۱۱۲۳۰۴۸
۰۱۱۳۲۲۹۰۱۸۳
۰۱۱۳۲۲۹۴۸۲۲
وبسایت : www.Gasha.ir
صفحه اینستاگرام : instagram.com/shokouh_enghekab
صفحه آپارات : aparat.com/shokouhenghelab

پس از ثبت نام در آموزشگاه زبان شکوه انقلاب برای ورود به سامانه آموزشی آنلاین بر روی دکمه ورود کلیک نمائید !

نام کاربری دانشجو : کد ملی

رمز عبور دانشجو : چهار رقم آخر کد ملی

ثبت نام کاربر

شما مجوز لازم برای ثبت نام را ندارید

بازیابی رمز عبور